Ginga RPG Tulevaisuuden Torahampaat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG Tulevaisuuden Torahampaat

Tulevaisuuden Torahampaat on vuonna 2015 perustettu roolipeli, joka perustuu Ginga-sarjaan. Pelissä pelataan sekä omilla että sarjassa esiintyvillä hahmoilla.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Hahmon suuntautuminen?

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Hahmon suuntautuminen? Empty
ViestiAihe: Hahmon suuntautuminen?   Hahmon suuntautuminen? EmptyTi Kesä 16, 2015 1:19 am

Okei, eli mun on nyt aivan pakko kysyä tätä asiaa koska se on vaivannut päätäni jonkin aikaa (eikä hahmonluomissäännöissäkään tästä taideta mitään mainita?), joten kysymys siis kuuluu, onko täällä hahmon seksuaaliselle suuntautumiselle olemassa minkäänlaisia sääntöjä? Muistan joskus pyörähtäneeni jollain Ginga-aiheisella forkkapelisivustolla (en nyt muista mikä), niin siellä ainakin oltiin melko jyrkästi kielletty hahmoja olemasta homo- tai biseksuaaleja, mikä omasta mielestäni on sinänsä melko hölmöä. Tai siis miksei koiratkin voisi olla kiinnostuneita oman sukupuolen edustajasta, kun peli ei kuitenkaan täysin realistinen muutenkaan ole? x)

Jos totta puhutaan, on jopa mielessäni pyörinyt idea (piilo)homo- tai biseksuaalista hahmosta, tosin kyseisen hahmon suuntautumista en itse korostaisi millään lailla (eli hahmo ei käyttäytyisi ylenmääräisen neitimäisesti yms.). Mutta mutta, mielipiteitä asiasta? x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Untamed
Admin
Untamed


Viestien lukumäärä : 1143
Join date : 23.02.2015

Hahmon suuntautuminen? Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmon suuntautuminen?   Hahmon suuntautuminen? EmptyTi Kesä 16, 2015 5:53 pm

Itse asiassa olen itse miettinyt tätä samaa välillä. Minusta se toisi mielenkiintoisen lisän peliin, kunhan se ei mene liiallisuuksiin. Vaikka minulla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä kohtaan, niin pelin kannalta olisi vähän kurjaa, jos kaikki uutuudenviehätyksen vieminä alkaisivat tehdä homo- tai bi-hahmoja ja pelin juoni olisi pelkkää korostettua, oman sukupuolen edustajan liehittelyä : D

Minusta tämän kyllä voisi ottaa mukaan, kunhan nimenomaan pelaa hahmolla asiallisesti, kuten normi heterokoirallakin (; Mitäs mieltä on Shiomi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiomi
Admin
Shiomi


Viestien lukumäärä : 1130
Join date : 23.02.2015
Ikä : 23
Paikkakunta : City Of Edinburgh

Hahmon suuntautuminen? Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmon suuntautuminen?   Hahmon suuntautuminen? EmptyTo Kesä 18, 2015 12:39 am

Idea on minusta ihan jees ^^ Eli siis voi sellaisen hahmon luoda, kunhan (niinkuin Untamed sanoi) asia ei mene liiallisuuksiin! Smile


Viimeinen muokkaaja, Shiomi pvm Ti Marras 14, 2017 11:33 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://gingantulevaisuus.palstani.com
Untamed
Admin
Untamed


Viestien lukumäärä : 1143
Join date : 23.02.2015

Hahmon suuntautuminen? Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmon suuntautuminen?   Hahmon suuntautuminen? EmptyMa Syys 07, 2015 11:26 pm

Ajattelin tähän ketjuun ilmoittaa, että tuleva hahmoni Electra on ehkä hiukan bi:ksi taipuvainen. Hän on siis melko urosmainen naaraaksi, kasvanut urosten kanssa ja siksi varmaan osittain myös sukupuolinen suuntautuminen on muotoutunut kyseisenlaiseksi. En ole vielä aivan varma tästä, saa nähdä, miten hahmoni tiedot muokkautuvat, mutta tällainen pieni ajatus kävi päässäni ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hahmon suuntautuminen? Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmon suuntautuminen?   Hahmon suuntautuminen? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hahmon suuntautuminen?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hahmon luonti?
» Hahmon luomista koskevat säännöt
» 11.12. Oikeudet hahmon käyttöön infosivulla

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ginga RPG Tulevaisuuden Torahampaat :: Tervetuloa! :: Kysymykset-
Siirry: