Ginga RPG Tulevaisuuden Torahampaat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG Tulevaisuuden Torahampaat

Tulevaisuuden Torahampaat on vuonna 2015 perustettu roolipeli, joka perustuu Ginga-sarjaan. Pelissä pelataan sekä omilla että sarjassa esiintyvillä hahmoilla.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Missä kaikki olette?

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Untamed
Admin
Untamed


Viestien lukumäärä : 1143
Join date : 23.02.2015

Missä kaikki olette? Empty
ViestiAihe: Missä kaikki olette?   Missä kaikki olette? EmptyPe Huhti 10, 2015 6:24 pm

Ei ole vielä off-game aluetta joten siksi tänne, mutta miksi täällä on niin hiljaista?D: ahdistavaa >.<
Takaisin alkuun Siirry alas
Muerto

Muerto


Viestien lukumäärä : 47
Join date : 10.03.2015
Ikä : 22
Paikkakunta : Ranua

Missä kaikki olette? Empty
ViestiAihe: Vs: Missä kaikki olette?   Missä kaikki olette? EmptyPe Huhti 10, 2015 10:50 pm

Mulla on ollu iha hirveest kiirettä täs koulun ja kiusaamisen kaa enkä oo saanu missää vaihees kirjoteltua mitää setvitystä tänne enkä oo myöskää paikal oikee ollu(Tosin puhelin on mut tänne jumittanu kirjautuneeks joten saatta vaikuttaa et oon tääl 24/7 enkä tee mtn) D: Nyt koitan viikonloppuna roolailla ja olla paikalla muutenki.
Takaisin alkuun Siirry alas
Untamed
Admin
Untamed


Viestien lukumäärä : 1143
Join date : 23.02.2015

Missä kaikki olette? Empty
ViestiAihe: Vs: Missä kaikki olette?   Missä kaikki olette? EmptyPe Huhti 10, 2015 11:08 pm

Voi ei se mitään! Ajattelin vain että todellako olen jäänyt tänne ihan yksikseni Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Muerto

Muerto


Viestien lukumäärä : 47
Join date : 10.03.2015
Ikä : 22
Paikkakunta : Ranua

Missä kaikki olette? Empty
ViestiAihe: Vs: Missä kaikki olette?   Missä kaikki olette? EmptyPe Huhti 10, 2015 11:25 pm

Eet sentään, minun pyhä voimani on kanssasi Very Happy
Mutta nyt voin taas tosiaan alkaa aktvivoitua kun kohta alka opon tunnit ja saan tän kiusaamisasian eteenpäin niin siitä lähtee jo yks vastus pois, niin jos sitten sitä aikaa jäisi Very Happy Kokeisiinhan en muutenkaan koskaan lue *köh*
Takaisin alkuun Siirry alas
Untamed
Admin
Untamed


Viestien lukumäärä : 1143
Join date : 23.02.2015

Missä kaikki olette? Empty
ViestiAihe: Vs: Missä kaikki olette?   Missä kaikki olette? EmptyLa Huhti 11, 2015 6:10 am

Voih...tsemppiä sinulle! Kiusaaminen ei ole kivaa, joten toivottavasti sille tulee loppu pian :c
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiomi
Admin
Shiomi


Viestien lukumäärä : 1130
Join date : 23.02.2015
Ikä : 23
Paikkakunta : City Of Edinburgh

Missä kaikki olette? Empty
ViestiAihe: Vs: Missä kaikki olette?   Missä kaikki olette? EmptyLa Huhti 11, 2015 11:22 am

Sori etten ole ollut paikalla.... D: Äitini joutui sairaalaan kahdeksi päivää, ja menin sitten kaverini luokse kahdeksi päivää. Lomalle tuli läksyjäkin, enkä ole edes aloittanut niitä ja mennään takaisin kouluun maanantaina... ^^' Minulla on tänään koripalloharkat, joten en pääse vastailemaan kun vasta illalla... Yritän myös parhaani mukaan rakentaa foorumin loppuun! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://gingantulevaisuus.palstani.com
Miki

Miki


Viestien lukumäärä : 193
Join date : 16.03.2015
Ikä : 27

Missä kaikki olette? Empty
ViestiAihe: Vs: Missä kaikki olette?   Missä kaikki olette? EmptyMa Huhti 13, 2015 9:56 am

Minun elämässäni taas tapahtui muuto ja olen nyt oletettavasti kotona asumassa. Ei siis varmaa Sad Sisko heitti pihalle hänen luotaan ja sanoi, ettei halua nähdä minua enään. Nyt meni työpaikka alta, koska kävin siskoni paikkakunnalla tosiaan töissä. Kotiin sitten tosiaan lähdin, mutta voin joutua täältä lähtemään asuntolaan johonkin
Takaisin alkuun Siirry alas
Untamed
Admin
Untamed


Viestien lukumäärä : 1143
Join date : 23.02.2015

Missä kaikki olette? Empty
ViestiAihe: Vs: Missä kaikki olette?   Missä kaikki olette? EmptyMa Huhti 13, 2015 4:26 pm

Voi ei, teidän elämäänhän on mahtunut paljon... :C ihmekään kun ette ole täällä paljoa ehtineet liikkua. Voimia ja tsemppiä hirmuisesti kaikille joka tapauksessa! :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Miss Okami

Miss Okami


Viestien lukumäärä : 916
Join date : 15.04.2015
Ikä : 24
Paikkakunta : ✧ Lempinimi: Arisu ✧

Missä kaikki olette? Empty
ViestiAihe: Vs: Missä kaikki olette?   Missä kaikki olette? EmptyTo Syys 22, 2016 10:08 pm

Taas on aika hiljaista ollut :/

ei se onneksi haittaa, koska elämä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kondonorieki.palstani.com/
Sponsored content





Missä kaikki olette? Empty
ViestiAihe: Vs: Missä kaikki olette?   Missä kaikki olette? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Missä kaikki olette?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ginga RPG Tulevaisuuden Torahampaat :: Tervetuloa! :: Kysymykset-
Siirry: