Ginga RPG Tulevaisuuden Torahampaat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG Tulevaisuuden Torahampaat

Tulevaisuuden Torahampaat on vuonna 2015 perustettu roolipeli, joka perustuu Ginga-sarjaan. Pelissä pelataan sekä omilla että sarjassa esiintyvillä hahmoilla.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Kopioiminen

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Zeralex
Vierailija




Kopioiminen Empty
ViestiAihe: Kopioiminen   Kopioiminen EmptyTo Syys 06, 2018 11:59 am

Hei!

Haluan tulla sanomaan, että olen huomannut täällä paljon kopiointia, mutta eritoten tulin sanomaan, että minun töitäni on käytetty ja muokattu. En salli tätä lainkaan ja toivonkin, että kyseinen ihminen kuin Miss Okami poistaa käytöstään kaksi kuvaa, jotka minulta on kopioinut hahmoihinsa.

Hahmot joissa on käytetty minun alkuperäisiä töitäni on Kielo ja Tenrōsei.

Minulla on tallessa näistä screenshotit ja tietenkin omat työni on tallessa!

Jos näitä kuvia ei poisteta niin puutun asiaan uudemman kerran. Tässä on tekijänoikeus rikos nyt.

Kielon kuvista 2 on minun alkuperäinen, josta on vain värit muutettu.
Tenrōsei kuvista ensimmäinen pieni pääkuva on alkuperäisesti minun, jota on hiukan värillä muokattu ja siihen on lisätty harjas.

Nämä kuvat jos ei poistu hahmoista niin puutun uudemman kerran.

Terveisin Zeralex
Takaisin alkuun Siirry alas
Lone Wolf

Lone Wolf


Viestien lukumäärä : 572
Join date : 12.04.2015
Ikä : 26

Kopioiminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kopioiminen   Kopioiminen EmptyTo Syys 06, 2018 9:52 pm

Hei, Zeralex. Ikävä tapaus meillä käsissämme, mutta jos näet siinä olevan mitään arvoa, niin uskon sen kyllä selviävän pian ja ilman tämän suurempaa showta.

En voi puhua muiden puolesta (saati yritäkään nyt), mutta minulle henkilökohtaisesti iski viestissäsi silmään "olen huomannut täällä paljon kopiointia" ja en voi olla kokematta sitä hieman... Ei ehkä provosoivaksi kuitenkaan, mutta kieltämättä kulmakarvoja kohauttavaksi asiaksi sanoa. Voisitko siis ystävällisesti selventää tätä sanomaasi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Zeralex
Vierailija




Kopioiminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kopioiminen   Kopioiminen EmptyPe Syys 07, 2018 3:47 pm

En halua tästä isompaa asiaa, mutta toivon että kuvat joista mainitsin niin poistettaisiin. En halua että niitä käytetään.

Ja huomasin vain kuinka on kuvien muokkausta samalla tavalla tehny kuin minun kuvieni kohdalla oli tehty. En puutu niihin, koska eivät ole minun töistä otettu.

Mutta asia on sillä selvä, jos Miss Okami poistaa kyseiset kuvat mahdollisimman pian. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Miss Okami

Miss Okami


Viestien lukumäärä : 916
Join date : 15.04.2015
Ikä : 24
Paikkakunta : ✧ Lempinimi: Arisu ✧

Kopioiminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kopioiminen   Kopioiminen EmptyPe Syys 07, 2018 6:38 pm

Aaa, nää onki näitä vanhempia hahmoja, joihin en silloin aikoinaan kiinnittänyt huomiota kun tein ja kirjoitin google hakuun vain "Free dog lineart" tai vastaavaa! pahoittelen tapahtunutta XD
toivoisin että olisin silloin aikoinaan edes seurannut niitä copyright juttuja enemmän.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kondonorieki.palstani.com/
Miss Okami

Miss Okami


Viestien lukumäärä : 916
Join date : 15.04.2015
Ikä : 24
Paikkakunta : ✧ Lempinimi: Arisu ✧

Kopioiminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kopioiminen   Kopioiminen EmptyPe Syys 07, 2018 6:39 pm

olen itseasiassa lähiakoina yrittänyt löytää kuvien alkuperää ja vastaavaa, mutta joitakin niistä en ole tosiaan löytänyt Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kondonorieki.palstani.com/
Miss Okami

Miss Okami


Viestien lukumäärä : 916
Join date : 15.04.2015
Ikä : 24
Paikkakunta : ✧ Lempinimi: Arisu ✧

Kopioiminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kopioiminen   Kopioiminen EmptyPe Syys 07, 2018 6:42 pm

Sattuisitko tietämään yhtään enempää kuvista? En ole niiden alkuperää löytänyt joten sanon nyt suoraa että jos tunnistat mitään joka olisi copyrightattua niin poistan :3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kondonorieki.palstani.com/
Shiomi
Admin
Shiomi


Viestien lukumäärä : 1130
Join date : 23.02.2015
Ikä : 23
Paikkakunta : City Of Edinburgh

Kopioiminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kopioiminen   Kopioiminen EmptyPe Syys 07, 2018 7:47 pm

Kiitos viestistäsi Zeralex, ja pahoittelut että töitäsi on käytetty ilman lupaa. Omiakin teoksiani on käytetty luvatta ennen, ja ymmärrän täysin miltä se tuntuu... Mutta olen adminina tarkistanut, ja pyydetyt kuvat on poistettu, joten toivoisin asian olevan selvinnyt :3 Vielä kerran pahoittelut siitä että näin pääsi käymään ja jos haluat keskustella asiasta pidemmälle, minut saa henkilökohtaisesti tavoitettua sähkärillä jjbluestoff@outlook.com ^^

Olkoon tämä opiksi meille kaikille: jos käytätte kuvapohjia/linejä netistä, niin tarkistakaa kuvan alkuperä, ja varmistakaa että pohjaa saa käyttää. Jos olet epävarma, niin kysy kuvan tekijältä lupaa varmuuden vuoksi, koska tekijänoikeuksien rikkominen on rikos! Google ei aina tee selväksi pelkästä kuvahausta että saako kuvia käyttää, joten tarkistakaa aina sivusto josta kuva on peräisin. Itse aina myös laitan linkin paikkaan mistä olen kuvapohjan löytänyt, että alkuperäinen tekijä/uppaaja on mainittu

Shiomi
Foorumin perustaja sekä Ylläpitäjä
Takaisin alkuun Siirry alas
https://gingantulevaisuus.palstani.com
Miss Okami

Miss Okami


Viestien lukumäärä : 916
Join date : 15.04.2015
Ikä : 24
Paikkakunta : ✧ Lempinimi: Arisu ✧

Kopioiminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kopioiminen   Kopioiminen EmptyPe Syys 07, 2018 9:42 pm

Itsellä oli tallennuksissa monta linearttia joita vuosien aikana keräytynyt kansiollinen. Juuri sen poistin kokonaan, jotta vastaavia tapauksia ei minun kohdalla ainakaan toivottavasti tule. Saatan kuitenkin käydä taas kun kerkeän kaikki hahmokuvat läpi myös varmuuden vuoksi ^^

Hiukan puosta korjata virheitä joita olisin voinut välttää ajat sitten. Sen siitä saa kun on liian laiska *Insert facepalm*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kondonorieki.palstani.com/
Zeralex
Vierailija




Kopioiminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kopioiminen   Kopioiminen EmptyMa Syys 10, 2018 12:11 pm

Kiitos tästä, että ymmärsitte aiheeni ja Miss Okami poisti kuvat joista mainitsin.

Asia on minun osaltani okei ja toivon, että tällaista ei enää käy toiste. : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Miss Okami

Miss Okami


Viestien lukumäärä : 916
Join date : 15.04.2015
Ikä : 24
Paikkakunta : ✧ Lempinimi: Arisu ✧

Kopioiminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kopioiminen   Kopioiminen EmptyMa Syys 10, 2018 2:39 pm

Etkö voisi niitä kuvia mainita jotka on myös, kun niitä oli kerta paljon???
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kondonorieki.palstani.com/
Sponsored content





Kopioiminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kopioiminen   Kopioiminen Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kopioiminen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ginga RPG Tulevaisuuden Torahampaat :: Tervetuloa! :: Kysymykset-
Siirry: